Portugalsko a Sorrir – zná případ Vandy Varelové

MALO CLINIC (RE) VYTVOŘEN VÍCE SMILE! TENTO HAPPY CONTEMPLATED VANDELA 39 LET SE ZDE!

MALO CLINIC (znovu) vytvořil další úsměv! Tentokrát byla šťastným zamyšleným 39-letý Vanda Varela!

Protokol MALO CLINIC je revoluční postup vyvinutý před více než deseti lety Paulem Malom a týmem MALO CLINIC, který umožňuje rehabilitaci všech bezohledných pacientů s umístěním pouze čtyř titanových implantátů do každé čelisti, rychlým postupem a minimálně invazivní – chirurgický protokol All-on-4®.

Vzhledem k tomu, že u obou zadních implantátů umožňuje naklánění až o 45 °, umožňuje All-on-4® pacientům s maxilární atrofií fixní protézu bez nutnosti transplantace kostí. Nedostatek zubů obvykle vyvolává psychický stres, který ovlivňuje kvalitu života a sebeúctu.

Rozhovor s Vandou:

MC: Jak jste se cítil, když jste si všiml, že vaše chrup se stává křehkou?
VV: Cítil jsem se velmi špatně, byl jsem velmi mladý a každý můj věk se bez problémů usmál a cítil jsem, že nemůžu.

MC: Když jste si všimli prvních známek křehkosti v chrupu, jak jste se cítili?
VV: Začal jsem se cítit ustaraně, protože se zuby začaly rychle rozpadat. Pak byla zarmoucena tím, že si ostatní všimli a nevěděli, co mají dělat.

MC: Jak váš stav chrupu ovlivnil váš den?
VV: Ovlivnil hodně, když jedl, když mluvil. Ústa měla prázdná. A horší bylo, když se můj syn narodil, první úsměv, který mě viděl, byl „žlutý“ nebo se zlomenými zuby. Při fotografování byl vždy opatrný, aby zavřel ústa.

MC: Už jste někdy cítili, že nemá zdravý chrup zavřené dveře na úrovni pracovních příležitostí?
VV: Ne profesionálně, protože jsem byl ve společnosti zaměstnán. Ale samotní kolegové žili hodně.

MC: Jaké byly největší obtíže, s nimiž jste se setkali při použití odnímatelné (nefixované) protézy?
VV: Byly obrovské, aby je všechny popsaly. Ale jíst vždy rychle. U stolu s jídlem nebyla žádná společnost, když byla měkká, někdy dokonce špatná. Skutečnost, že vždycky musím vložit, abych se cítila bezpečněji

MC: Jak se teď cítíte, že se můžete s důvěrou znovu usmát?
VV: RENASCI. Moje problémy byly vyřešeny. Cítím se sebejistě, radostí bez obav a ochotných ukázat světu, že jsem super mega šťastná. Koneckonců jsem BAD úsměv!

MC: Jaká byla reakce vašich dětí?
VV: Byla to nejlepší reakce ze všech, matka teď vypadáš jako dívka ze školy. Byl jsem roztavený.

MC: Jak byl celý tento proces s MALO CLINIC?
VV: Dokud jsem nebyl poprvé povolán, čekal jsem několik měsíců. Ale vždy s pozitivním myšlením, že jednoho dne to byl můj tah. Všichni byli velmi přátelští, bezpochyby nejlepší na světě.

MC: Myslíte si, že MALO CLINIC změnil váš život? Pokud ano, jakým způsobem MALO CLINIC změnil váš život?
VV: Od prvního dne, kdy jsem tam šla, se všechno změnilo, cítila jsem se chráněna všemi, mě přeměnila na lepšího člověka, uvědomili si, že sen, který chyběl.

MC: Kdybych musel popsat tvůj úsměv jedním slovem, co by to bylo?
VV: Byl to výraz, který jsem přijal (tisíc úsměvů).

MC: Teď, když se znovu cítíš sebejistě se svým úsměvem, kdybys něco řekl MALO CLINICOVI, co by to bylo?
VV: Děkuji tisíckrát. Díky za všechno. Děkuji vám za zbytek života. Bůh tě chrání moje druhá rodina

S revoluční technikou MALO CLINIC Protocol, která byla vyvinuta a vyvinuta firmou MALO CLINIC, může nyní Vanda čelit životu s obrovským úsměvem, důvěrou a motivací! Když se ptali na její zkušenosti s MALO CLINIC, zmínila se, že zaměstnanci, se kterými kontaktovala, jsou „velmi přátelští, vynikající profesionálové a velmi lidští“ a že každý přispěl k „zvýšení jejich sebeúcty a ochoty žít“.

Velmi brzy se s vámi podělíme o nové případy iniciativy Portugalsko a Smile, uvědomte si naše sociální sítě! : D